Mesin slot – Tepat di mana kita berada, di mana kita berada, dan di mana kita pergi

Siapa yang

Charles Fey merancang mesin slot pada tahun 1890-an. Dia mungkin tidak pernah membayangkan ciptaannya yang diberi nama “Liberty Bell” akan berkembang menjadi jenis permainan perjudian yang paling sering digunakan sekarang.

Walau bagaimanapun, evolusi kejuaraan semakin menyakitkan kerana banyak orang di Amerika Syarikat menyaksikan pertaruhan sebagai masyarakat yang sakit. Dari tahun 1910 semua tindakan permainan undang-undang ditutup, yang menyebabkan lumba kuda menjadi satu-satunya badan undang-undang di Amerika Syarikat.

Semasa era larangan tahun 1920, orang-orang berhasrat untuk berjudi sama dengan minuman keras. Mesin slot di sepanjang minuman keras ditemui dalam “Cakap terus terang” sepanjang kami, sebilangan dari mereka dikawal oleh Jenayah Terancang. Sejurus selepas larangan dihentikan, kasino Under Ground tetap aktif.

Negara-negara mula menyerang kasino yang tidak sah dan mula merebut dan merosakkan alat perjudian, misalnya mesin slot. Datuk Bandar LaGuardia dari New York City yang dikenali sebagai mereka “poket pemilihan mekanikal”, menghancurkannya dengan palu, dan kemudian memasukkannya ke Long Island Sound. (anda dapat melihat tindakan di YouTube.)

Pada tahun 1931 Nevada menghalalkan perjudian. Slot menghuni dunia di kasino negara tetapi ada hanya untuk menghiburkan isteri dan perempuan simpanan yang berpartisipasi dengan wang dan nikel mereka sementara lelaki itu melakukan semua permainan penting di meja. (Gambaran yang benar-benar digambarkan dalam film 1952, “The vegas Story” dengan Vincent Price, Victor Mature, dan juga Jane Russel.) Slot tetap menjadi pertandingan “wanita” sebelum kota Atlantik mengesahkan perjudian pada tahun 1978.

Bally Manufacturing mencipta peranti yang dikuasakan oleh slot dan elektrik bermula pada mulanya untuk “menyala” Mega888 dan menghasilkan pelbagai akibat yang baik. Semasa penerimanya berbilang duit syiling diperkenalkan, mesin dolar baru seharusnya mendapat jackpot yang lebih besar bagi pelanggan. Selepas Penjana Nombor Rawak diciptakan jumlah hadiah utama dapat dinaikkan pada varian empat dan lima kekili. Butang putar menjadi pengganti pemegang.

Malah Undang-Undang Perjudian India telah diluluskan pada tahun 1980-an yang membenarkan kasino di tanah rizab dan permainan bot tepi sungai yang diundangkan baru-baru ini menarik pemain slot baru sementara trek lumba masih menambah penyamun 1 lengan. .

IGT menubuhkan Megabucks pada tahun 1986 dan slot akhirnya dihubungkan ke seluruh Nevada melalui talian telefon yang menawarkan jackpot saiz loteri besar yang berkembang dengan setiap duit syiling dipertaruhkan. The Progressive Jackpot pertama kali dilahirkan dan pemain kini boleh menjadi jutawan. Peserta mula meninggalkan pertandingan meja, berbondong-bondong ke mesin dan kasino memerlukan notis.

Siapa kita

Percambahan slot membuka jalan untuk ciptaan baru. Malah slot klip video dengan 25 baris, hingga pertaruhan 10 kredit setiap baris yang disediakan untuk mendapatkan tiket masuk, tiket keluar, (TITO) program. Duit syiling dan juga genggaman diikuti. . Pengendali boleh menurunkan nilai mata wang menjadi satu sen dan menghasilkan keuntungan.

Dari pembuat slot abad terbaru telah cepat mengiklankan slot bertema, unit yang didasarkan pada video popular, rancangan TV dan penghibur. Semua permainan juga mempunyai klip video dari rancangan kegemaran.

Slot yang bertema telah berkembang menjadi kekili 5-video dengan sebanyak empat puluh baris. Kerusi mempunyai mata air tinggi yang selesa, dan ada juga yang bergetar ketika ciri-ciri ganjaran tertentu terpukul. Paparan sentuh mempunyai teknologi LCD terpanas, gambar 3D dan kaedah audio Bose ketika mereka terus berkembang. Bergantung pada motif permainan, pemain mungkin bertaruh sesedikit anda (caj) untuk setiap barisan hingga maksimum $ dua, $ 3, dan $ 4. Atribut bonus menawarkan anda pembayaran yang banyak sementara jackpot inovatif meningkat menjadi tujuh dan enam angka.

Ke Mana Kita Pergi

Slot yang bertema pasti akan terus bertambah. Walau bagaimanapun, terdapat segmen pelanggan kasino yang besar mencari sesuatu yang berbeza. Dihasilkan pada awal 1980-an hingga akhir 1990-an yang naik bermain permainan video. Kasino memerlukan perhatian bahawa generasi ini tidak berhati-hati untuk duduk di hadapan sistem yang melakukan semua tugas mengenai mereka sehingga berjaya. Mereka berminat untuk terlibat untuk menjayakannya. Ini membawa kepada Debut Games of Skill di 20-16 World Wide Gaming Expo di Las Vegas.

Kedua-dua organisasi, GameCo dan Gamblit Gambling mengeluarkan barang dagangan mereka sendiri di pameran tersebut dan dari semua laporan, item kelihatan sangat menjanjikan. Selain dari organisasi, permainan video Konami dan Scientific membuat varian khusus untuk menarik Gen Y. Syarikat lain segera mengikuti

Beberapa permainan berdasarkan poker dalam talian di mana sejumlah pemain menggunakan bakat mereka untuk menangkap kad yang mereka perlukan. Dalam perlawanan berikut, pemain perlu mengumpulkan harta yang jarang ada dari Kuil rahsia Firaun sebelum waktunya meningkat.

Terlalu dini untuk mengetahui apakah elemen kemahiran mungkin akan bertambah maju, namun beberapa perlawanan sudah berjalan dan berlangsung di Vegas dan Atlantic City.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *